Pred uporabo strani parkcity.si pazljivo preberite pogoje poslovanja in uporabe ter politiko zasebnosti. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ParkcITY so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Politika zasebnosti je v skladu z Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.

S spletnim mestom parkcity.si upravlja podjetje Foto trgovina z urami in nakitom, Graziella Kerezović, s.p., Pristaniška ulica 2, 6000 Koper, ID za DDV: SI 68911068 (podjetje je zavezanec za DDV), matična št.: 6769195000, poslovni račun odprt pri Banka Intesa Sanpaolo d.d.: IBAN SI56 1010 0005 3983 405, vpisan v sodni in poslovni register 28.01.2015 (v nadaljevanju “ponudnik”).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnega mesta parkcity.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Podjetje nima izbranega izvajalca IPRS kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov v skladu z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, na kar želimo kupce posebej opozoriti.

Ponudnik ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnike zavezujoče.

Veljavnost ponudbe

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Navedene cene veljajo le za nakupe na spletnem mestu parkcity.si in se lahko razlikujejo od cen v trgovini. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).
Ponudba blaga, ki je objavljena na parkcity.si velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog.
V kolikor naročenega izdelka ni več na zalogi in ne bo več dobavljiv, si pridržujemo pravico do preklica naročila. V primeru, da je naročilo bilo že plačano, bomo celoten znesek vrnili.

Dobavni rok

Rok dobave za izdelke, ki so na zalogi je običajno 1 – 5 dni. V kolikor bo rok dobave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili v 72 urah. Za izdelke, ki niso na zalogi, je rok dobave daljši in traja lahko tudi mesec dni ali izjemoma celo več. Priporočamo, da nas za izdelke, ki niso na zalogi kontaktirate na info@parkcity.si in z veseljem vam bomo sporočili, kdaj bodo želeni izdelki na voljo.

Garancija

Garancijo za izdelke in reklamacijo izdelkov ponudnik zagotavlja skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Podjetje za blago, ki ga prodaje ne daje prostovoljne garancije, potrošnikom pa nudi po poteku garancije servisne storitve v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Pritožbeni postopek

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Ob prijavi reklamacije se izpolni reklamacijski zapisnik.

Na reklamacijskem zapisniku se zapišejo kupčeve ugotovitve in zahtevano izbirno pravico glede rešitve reklamacije. Kupec ima pravico do izbire rešitve, njegova zahteva (zamenjava blaga, dobropis ali vračilo denarja) se zabeleži na reklamacijskem zapisniku. Reklamacijski zapisnik se izpolni v dveh izvodih, en izvod se posreduje kupcu.

Kupec lahko prijavi reklamacijo:

izpolni reklamacijski zapisnik, ki se nahaja na spletni strani parkcity.si v nogi ali pokliče v podjetje na telefonsko številko 05 62 78 600, kjer se izpolni reklamacijski zapisnik.

Vsako pritožbo in reklamacijo bo ponudnik obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in reklamacije na izdelke oziroma storitev lahko sporočite na e-naslov info@parkcity.si in/ali telefon 05 62 78 600.

Neskladnost blaga:

Zakonske določbe skladnosti blaga  ZVPot-1

 

I. ZAHTEVE ZA SKLADNOST

71. člen
(odgovornost prodajalca za neskladnost blaga)

Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena tega zakona, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

72. člen
(subjektivne zahteve za skladnost blaga)

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

  1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

73. člen
(objektivne zahteve za skladnost blaga)

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega člena mora blago tudi:

  1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
  4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
  • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
  • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
  • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

74. člen
(objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi)

(1) V primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:

  • ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali
  • dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
  • v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.

(2) Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:

  • je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter
  • razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.

75. člen
(razbremenitev odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga)

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

76. člen
(neskladnost zaradi nepravilne namestitve)

(1) Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

(2) Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

77. člen
(pravice tretjih oseb)

Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. členom tega zakona, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.

II. OBJEKTIVNI ROK IN PREPOVED OMEJITVE ALI IZKLJUČITVE ODGOVORNOSTI

78. člen
(jamčevalni rok)

(1) Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

(2) Prejšnji odstavek se brez poseganja v prvi odstavek 74. člena tega zakona uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi.

(3) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.

(4) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.

(5) Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, kot je določen v prvem do četrtem odstavku tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.

79. člen
(prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti)

(1) S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je določena s tem zakonom.

(2) Pogodbena določba, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nična.

III. DOKAZNO BREME

80. člen
(splošne določbe)

(1) Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

(2) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, prodajalec nosi dokazno breme glede tega, ali je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev skladna v obdobju iz tretjega in četrtega odstavka 78. člena tega zakona, če se neskladnost pokaže v tem obdobju.

IV. JAMČEVALNI ZAHTEVKI V PRIMERU NESKLADNOSTI

81. člen
(jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika)

(1) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

(2) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

(3) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.

82. člen
(vzpostavitev skladnosti)

(1) Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

(3) Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

(4) Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

  • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
  • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

(5) Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

(6) Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

(7) Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

(8) Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.

(9) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

83. člen
(znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe)

(1) Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

  • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
  • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
  • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
  • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

(2) Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

(3) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

(4) Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

(5) Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

(6) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

(7) Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.

84. člen
(obvestilo o neskladnosti in pregled blaga)

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

(2) Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

(3) Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.

(4) Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

85. člen
(obstoj neskladnosti)

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

86. člen
(rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine)

(1) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.

(2) Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena tega zakona zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

87. člen
(izguba pravic)

Pravice iz prvega odstavka 81. člena tega zakona prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

Uveljavljanje neskladnosti blaga

Za uveljavljanje neskladnosti blaga izpolnite obrazec in ga skupaj z blagom pošljite na naslov podjetja. parkcity.si

Vračilo blaga-Pravica do odstopa od pogodbe-Vračilo kupnine

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe, na spletni strani parkcity.si

V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa).

Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Kupec
ne more odstopiti od pogodbe v naslednjih primerih:

  • kupec
    je naročil artikel po naročilu,

  • nakit
    ali ure z osebnimi gravurami.

Informacija o neobstoju pravice do odstopa od pogodbe, kjer so navedene izjeme v skladu s 135. členom tega zakona , ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe;

POLITIKA ZASEBNOSTI

Spletna trgovina parkcity.si se zavezuje k varovanju vaše zasebnosti. Če imate kakršno koli vprašanje ali problem v zvezi z uporabo vaših osebnih podatkov, se obrnite na
info@parkcity.si
.

Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.

Z uporabo spletnega mesta parkcity.si se strinjate z obdelavo vaših osebnih podatkov, kot je opisano v tem pravilniku o zasebnosti.

Če želite opraviti nakup, potrebujemo poleg imena in priimka tudi vaš naslov in telefonsko številko. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.

Z registracijo na parkcity.si dovoljujete hranjenje vaših osebnih podatkov, obdelavo in uporabo pri prodajnih procesih, raziskavah in obveščanju potencialnih kupcev v skladu z veljavnimi predpisi.

Različne e-izdaje vam bomo pošiljali zgolj v primeru, da se boste nanje naročili.

Zahteva za izpis osebnih podatkov

Zahtevo za izpis osebnih podatkov, ki se shranjujejo o vas je možno oddati na e-naslov info@parkcity.si ali pisno na: 

PARKCITY
Foto trgovina z urami in nakitom, Graziella Kerezović, s.p.
Pristaniška ulica 2
6000 Koper – Capodistria

Načela varovanja podatkov

Obdelava podatkov v spletni trgovini parkcity.si je zakonita, poštena in pregledna. Vedno se upoštevajo pravice uporabnika. Nudimo vam vse informacije o obdelavi podatkov na vašo zahtevo. Vaših osebnih podatkov ne bomo shranjevali dlje, kot je potrebno.

Pravice uporabnikov

  1. Pravica do informacij – uporabnik spletnega mesta parkcity.si je obveščen o obdelavi in zbiranju podatkov. Na voljo je informacija, zakaj se podatki zbirajo.
  2. Pravica do dostopa – uporabnik ima pravico do dostopa svojih podatkov, ki so zbrani. Pravico imate zahtevati in pridobiti podatke o zbranih osebnih podatkih.
  3. Pravica do popravkov – uporabnik ima pravico zahtevati popravek ali izbris svojih osebnih podatkov, ki so netočni ali nepopolni.
  4. Pravica do izbrisa – uporabnik lahko v določenih okoliščinah zahteva izbris svojih osebnih podatkov iz evidenc.
  5. Pravica do omejitve obdelave – uporabnik ima pravico omejiti obdelavo svojih osebnih podatkov
  6. Pravica do ugovora za obdelavo – v nekaterih primerih ima uporabnik pravico nasprotovati obdelavi svojih osebnih podatkov, npr. primer neposrednega trženja
  7. Pravica do prenosa podatkov – uporabnik ima pravico, da svoje osebne podatke pridobi v berljivi obliki
  8. Pravica do pomoči nadzornega organa – uporabnik ima pravico do pomoči nadzornega organa in pravico do drugih pravnih sredstev.
  9. Pravica do odvzema dovoljenja – uporabnik ima pravico umakniti katero koli privolitev za obdelavo svojih osebnih podatkov.

Podatki, ki jih zbiramo

Podatki, ki ste nam jih posredovali
Sem sodijo informacije, ki so potrebne za komunikacijo z vami in izvedbo naročila ter dostave izdelka iz naše ponudbe ter so potrebni za boljšo potrošniško izkušnjo. E-poštni naslov, ime in priimek, naslov za izstavitev računa, domači naslov.

Podatki, ki se samodejno zbirajo o vas
Sem se uvrščajo informacije, ki jih o vas samodejno shranjujejo piškotki in druga orodja. Podatki se uporabljajo za izboljšanje vaše izkušnje. Ko si ogledujete vsebino našega spletnega mesta, se podatki shranjujejo. IP naslov, zgodovina ogledov strani.

Javno dostopne informacije
Morda bomo zbirali podatke, ki so javno dostopni.

Namen uporabe osebnih podatkov

Vaše osebne podatke zbiramo:

  • da vam lahko ponudimo naše izdelke (komuniciranje z vami v zvezi z izdelki)
  • da lahko komuniciramo in sodelujemo z vami ter vas obvestimo o spremembah
  • da lahko izboljšamo vašo uporabniško izkušnjo
  • da lahko izpolnimo svoje obveznosti po zakonih ali pogodbi
  • da vam dostavimo/ponudimo izdelek
  • da vam pošljemo prilagojeno ponudbo za vas
  • da upravljamo in analiziramo našo bazo strank (zgodovina nakupa), da bi izboljšali kakovost ponujenih izdelkov

Z vašim soglasjem obdelamo vaše osebne podatke za naslednje namene:

  • pošiljanje novic in aktualne ponudbe
  • za druge namene, za katere smo zahtevali vaše soglasje

Knjigovodske dokumente shranjujemo tako dolgo, kot je potrebno za računovodski in davčni namen ter druge obveznosti, ki izhajajo iz zakonov.

O kakršnih koli nadaljnjih obdelavah in namenih vas bomo obvestili.

Dostopnost vaših osebnih podatkov

Osebnih podatkov ne delimo z nepooblaščenimi osebami. V primeru spletnega nakupa jih posredujemo samo ponudniku prevoznih storitev za namene dostave

Osebne podatke lahko razkrijemo tretjim osebam samo, če se strinjate z razkritjem ali če obstajajo drugi pravni razlogi.

Kako varujemo osebne podatke

Vaše osebne podatke varujemo z največjo skrbnostjo. Ves čas spremljamo naše sisteme za morebitne ranljivosti in napade. Vsi dostopi so zavarovani z gesli. Uporabljamo SSL certifikat.

Informacije o piškotkih

Spletno mesto uporablja piškotke za analizo uporabnikovih brskanj po straneh. Analiza poteka za namene izboljšanja uporabniške izkušnje.

Piškotek je majhna besedilna datoteka, shranjena v računalniku. Piškotke lahko nadzorujete na ravni brskalnika. Če želite onemogočiti piškotke uporabite ikono v skrajnem levem delu spletnega mesta. V primeru, da onemogočite nujno potrebne piškotke, se spletno mesto ne bo pravilno prikazovalo.

Piškotki, ki jih uporabljamo:

  • Nujni piškotki – so nujno potrebni za normalno delovanje spletne strani. Piškotki trajajo le do konca seje in zaprtja brskalnika.
  • Funkcionalni piškotki – zagotavljajo funkcionalnost in omogočajo, da so naše storitve bolj priročne. Npr. vaše ime in e-pošto si zapomnijo, da vam ob naslednjem obisku ne bo potrebno ponovno vnesti podatkov npr. v kontaktni obrazec.
  • Piškotki Analytics – piškotki nam omogočajo spremljanje statistike obiska spletne trgovine, kar nam omogoči, da izboljšujemo in posodabljamo vsebine in vam omogočimo boljšo uporabniško izkušnjo.
  • Piškotki za oglaševanje – piškotki zagotavljajo oglase, ki so za vas in vaše interese pomembni. Omogočajo, da ne pozabite, da ste obiskali naše spletno mesto. 

Seznam piškotkov (ime in čas shranjevanja)

currency (HTTP cookie)29 dni
__cfduid (Zopim tracking cookie)364 dni
_hjIncludedInSample (HTTP cookie) in PHPSESSID (HTTP cookie)Do zaprtja seje ali brskalnika
_ga (Google Analytics Tracking Cookie)729 dni
_gid (HTTP cookie)Do zaprtja seje ali brskalnika
_gat (Google Analytics Tracking Cookie)Do zaprtja seje ali brskalnika
AWSALB (HTTP cookie)6 dni
__zlcmid (ZenDesk (formerly Zopim) tracking cookie(364 dni
fr (facebook tracking cookie)89 dni
language (HTTP cookie)29 dni


Kontakt

info@parkcity.si